ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ

ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ

Η Attika mattresses εγγυάται την άρτια κατασκευή και την μη ελαττωματικότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Φροντίδα, προστασία και συντήρηση στρώματος

• Συστήνεται η συχνή αλλαγή της θέσης του στρώματος στο κρεβάτι, τόσο της όψης που εφάπτεται του κρεβατιού όσο και της φοράς του στρώματος. Εάν το στρώμα σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τις 2 πλευρές, πρέπει να το αναποδογυρίζετε και να το περιστρέφετε κάθε 3 μήνες. Εάν το
στρώμα σας είναι μονής όψης τότε το περιστρέφετε κάθε 3 μήνες.
• Ο καθαρισμός του στρώματος προτείνετε μόνο σε περιπτώσεις τοπικών λεκέδων και πάντοτε με τη χρήση ειδικού απορρυπαντικού καθαρισμού υφασμάτων.
• Σε περίπτωση που το στρώμα βραχεί, συστήνεται η έκθεση του στον ήλιο για να στεγνώσει.
• Δεν ενδείκνυται το δίπλωμα / λύγισμα του στρώματος κατά τη διάρκεια μεταφοράς ή αποθήκευσής του, γιατί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος πρόκλησης ανεπανόρθωτων ζημιών.
• Αερίζετε συχνά το στρώμα σας, αφήνοντάς το ακάλυπτο για κάποια ώρα.
! Όλα τα καινούρια υλικά έχουν μία ιδιαίτερη μυρωδιά. Για αυτό το λόγω, αφαιρέστε τη σακούλα από το στρώμα και αφήστε το προϊόν ακάλυπτο (όση ώρα μπορείτε) για να αεριστεί.
• Χρησιμοποιείται πάντα ειδική αδιάβροχη προστατευτική επίστρωση της Attika mattresses.
• Προτείνουμε αλλαγή στρώματος κάθε 10 χρόνια.
ΠΡΟΣΟΧΗ
• Μη σιδερώνετε επάνω στο στρώμα
• Μην χρησιμοποιείτε ηλεκτρική κουβέρτα σε στρώματα που έχουν memory ή latex foam
• Μη χοροπηδάτε, μη στέκεστε όρθιοι ή καθιστοί για πολύ ώρα, μπορεί να προκληθεί ανεπανόρθωτη βλάβη στη δομή των ελατηρίων
• Μη λυγίζετε ή διπλώνετε το στρώμα
• Μην αφαιρείτε την ετικέτα του στρώματος, είναι απαραίτητη για την εγγύηση
• Τοποθετείτε το στρώμα σε μία κατάλληλη βάση στήριξης, οι τάβλες να έχουν τη σωστή θέση, τη σωστή ελαστικότητα και τη σωστή απόσταση μεταξύ τους. Μπορείτε να προμηθευτείτε ανατομικό τελάρο ή κρεβάτι από την Attika mattresses

! Σε περίπτωση που το στρώμα είναι σε Ανθυγιεινή κατάσταση, δηλαδή είναι σε μεγάλη έκταση λερωμένο από σωματικές εκκρίσεις και μη, ο αρμόδιος τεχνικός και η εταιρία μπορούν να μη το δεχτούν για έλεγχο.

Εγγύηση
Η εγγύηση καλύπτει οποιαδήποτε βλάβη του στρώματος, η οποία οφείλετε σε κατασκευαστικό λάθος ή αστοχία υλικού. Κατά τη διάρκεια των πρώτων 6 μηνών από την ημερομηνία παραγωγής (αναγράφετε στην ετικέτα του στρώματος)η εταιρία αναλαμβάνει την υποχρέωση, κατόπιν τεχνικού ελέγχου, αντικατάστασης του στρώματος με άλλο του ίδιου τύπου, ίδιας ποιότητας και ίδιων διαστάσεων, χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή με εξαίρεση των εξόδων μεταφοράς. Για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα της εγγύησης , η εταιρία αναλαμβάνει την επισκευή του στρώματος, αφού πρώτα ελεγχτεί από τον αρμόδιο τεχνικό και διαπιστωθεί κατασκευαστική βλάβη του στρώματος. Σε αυτή τη περίπτωση τα κόστη μεταφοράς επιβαρύνουν τον αγοραστεί.

Η εγγύηση δεν καλύπτει:
• Κακή χρήση και λανθασμένη μεταφορά του στρώματος
• Έλλειψη καθαριότητας ή κάθε είδους ατύχημα
• Προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε χώρο ακατάλληλο (πλην οικιακής χρήσης), ή σε υγρό περιβάλλον
• Φθορές και βλάβες που προκλήθηκαν στα προϊόντα λόγω μη τήρησης των προαναφερθέν πληροφοριών (*Φροντίδα, προστασία και συντήρηση στρώματος)
• Φθορές που προκλήθηκαν από αλλαγές με πρωτοβουλία του αγοραστή
• Λάθη διαστάσεων που δόθηκαν εκ μέρους του πελάτη
• Κακή η ελλιπής στήριξη του στρώματος (επιβλαβής ή ακατάλληλες τάβλες)
• Μεταχείριση πέραν του ύπνου
• Παρατεταμένη χρήση (π.χ. κατάκλιση)
• Αντικατάσταση στρώματος λόγο ιδιαίτερων προτιμήσεων του αγοραστή (π.χ. προτίμηση άλλου τύπου στρώματος)
• Μορφοποίηση των επιφανειακών υλικών του στρώματος (βαμβάκι, αφρώδες υλικό, latex, memory foam) ανάλογα με το σωματότυπο.

! Σας ενημερώνουμε ότι τα «βαθουλώματα» είναι φυσιολογικό στα καινούρια στρώματα, αφού τα υλικά προσαρμόζονται στις καμπύλες του σώματος. Πτώση του στρώματος έως 2 εκατοστά, δεν θεωρείται βλάβη.

• Οποιαδήποτε βλάβη των υφασμάτων, σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιείτε αδιάβροχη επίστρωση της Attika mattresses

!Εάν δεν τηρείτε τις συγκεκριμένες οδηγίες χρήσης και συντήρησης, η εγγύηση παύει να έχει ισχύει.

Διαδικασία επισκευής, επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης
Εάν διαπιστώσετε ότι το προϊόν έχει κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα, επικοινωνήστε με το κατάστημα αγοράς, έχοντας υποχρεωτικά μαζί σας το παραστατικό αγοράς και την ετικέτα εγγύησης (βρίσκετε επάνω στο στρώμα). Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η επίσκεψη του αρμόδιου τεχνικού για τον έλεγχο του προϊόντος. Εφόσον διαπιστωθεί κατασκευαστικό λάθος ή υλικό ατόπημα, το οποίο καλύπτετε από την εγγύηση, τότε η εταιρία θα προβεί ως προς την επισκευή του ή την αντικατάσταση αυτού (εφόσον είναι σε διάστημα 6 μηνών από την ημερομηνία παραγωγής). Έπειτα το στρώμα μεταφέρετε στο εργοστάσιο, με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία και επιβαρύνετε ο αγοραστής με τα μεταφορικά έξοδα.

Η επίσκεψη του τεχνικού πραγματοποιείτε μόνο εντός Αττικής. Για εκτός Αττικής, τα προϊόντα αποστέλλονται με πρακτορείο μεταφορών και ο αγοραστής επιβαρύνετε τα έξοδα μεταφοράς. Το προϊόν πρέπει να είναι επαρκώς προστατευμένο, καθώς η εταιρία δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε βλάβη κατά την μεταφορά.

! Η εταιρία έχει το δικαίωμα να μη παραλάβει και να μην ελέγξει ένα προϊόν το οποίο κριθεί ανθυγιεινό, από σωματικές εκκρίσεις και μη.
Σε περίπτωση που δεν έχετε το παραστατικό αγοράς και την ετικέτα εγγύησης που αναγράφετε η ημερομηνία παραγωγής, τότε η εγγύηση δεν ισχύει.

Διάρκεια εγγύησης
Η εγγύηση τίθεται σε ισχύει από την ημερομηνία παραγωγής, όπως αυτό αναγράφετε στη κάρτα του στρώματος, και ισχύει ανάλογα με την ποιότητα – εγγύηση του στρώματος. Εάν τα προϊόντα επισκευαστούν ή αντικατασταθούν, βάση της εγγύησης, έπειτα η εγγύηση δεν επεκτείνετε.
Σας ευχαριστούμε που εμπιστευτήκατε την Attika mattresses!