Όροι & Προϋποθέσεις

Η dourida.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης επίπλων και προϊόντων οικιακού εξοπλισμού μέσω του Διαδικτύου, της ελληνικής εταιρείας «Μαρίνα Δουρίδα», που εδρεύει στην Αττική, στην Ελλάδα (ΑΦΜ:042095219 / Δ.Ο.Υ: Α’ Αθηνων). Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος που βρίσκεται στην διεύθυνση. www.dourida.gr

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας www.dourida.gr διέπεται από τους παρακάτω όρους και η συναλλαγή σας μαζί μας συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

 

ΟΡΟΙ

Η dourida.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Η εταιρεία dourida αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.

Πολιτική Επιστροφής & Ακύρωση παραγγελίας

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ


Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2103475539. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Αν ο λόγος που επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 48 ωρών και επίσης να μας στείλετε στο email (
info@dourida.gr) φωτογραφία του ελαττώματος (να γνωρίζετε ότι δεν γίνετε για λόγους δυσπιστίας προς την πλευρά σας. Οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους προμηθευτές μας αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις η φωτογραφία του αντικειμένου είναι η καλύτερη λύση). Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής είναι κάποιο ελάττωμα ή ζημιά κατά την μεταφορά τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρεία μας, εφόσον την αποστολή την ανέλαβε η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών της εταιρείας. Αν όμως την αποστολή της παραγγελίας την ανέλαβε ο πελάτης με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καταστροφή ή ελάττωμα υπέστη το προϊόν ή τα προϊόντα κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που παραγγείλατε για κάποιον άλλο λόγω π.χ. δεν είστε ικανοποιημένος από την ποιότητα, το χρώμα κ.λ.π τότε τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής.
Επίσης τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται ως κατόπιν παραγγελίας, δεν επιστρέφονται.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
1. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
2. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
3. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
4. Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
5. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ


Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως , η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «διαγραφή» των προϊόντων . Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2103475539 και ένας εκπρόσωπός μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2103475539 ,2107011345 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 2103475539 , 2107011345 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Επίσης εφόσον η παραγγελία έχει τιμολογηθεί και έχει πλέον δρομολογηθεί για την παράδοση της, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει ο πελάτης.

Για ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ή ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ παρακαλώ συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα για να ζητήσετε Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων με την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

Όνομα

Επώνυμο

Email

Κινητό τηλέφωνο

Αριθμός Παραγγελίας

Ημερομηνία Παραγγελίας

Όνομα Προϊόντος

Κωδικός Προϊόντος

Ποσότητα

-Αιτία Επιστροφής

– Αντικατάστασης Αλλαγή

– Αντικατάσταση προϊόντων

Λανθασμένη παραγγελία,

παρακαλούμε να δώσετε λεπτομέρειες

Έσπασε κατά την μεταφορά

Άλλο,

παρακαλούμε γράψτε λεπτομέρειες

Το Προϊόν έχει ανοιχτεί από την συσκευασία

Ναι

Όχι

Επισύναψη Φωτογραφίας

Κείμενο Διευκρίνησης

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ / ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

15 + 7 =